Woho fredag!

vaknade sjukt tidigt idag, en hel timme innan klockan skulle ringa. Och vad gör man då, kan man ju fråga sig. Jo man går upp. Ehm? Mmh, jo jag gjorde det iallafall. Det är ju fredag och jag känner mig hyffsat pigg, asså inte så pigg att jag vill ge mig ut och springa men det är å andra sidan ingen normalstatus för min del, utan mer, inte så trött att jag ville ligga kvar i sängen.

Men idag ere fredag gott folk, e inte detta veckans mest underbara dag?

Slutar tidigt på jobbet idag så jag hoppas på en riktigt fin dag så att jag kna sitta ute och läsa när jag kommer hem, eller ah sitta ute och dricka kaffe iallafall. Läsandet går nog över ganska snabbt och sen måste jag ju gå in och skriva uppgiften. Skulle haft en laptop som man kunde ta med sig ut.

Oj oj oj så det pladdras så här dags på morgonen, ingen ordning alls. Tvätta håret, mera kaffe. Mmh. Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja, jag hade grymt skoj :)
Det var en projektgrupp i skolan som hade en m-visning till förmån för bröstcancerfonden, så de samlade in pengar till en riktigt bra sak!

Händer idag då? :)

2008-04-04 @ 08:35:34
URL: http://onemoretry.blogg.se
Postat av: Jenny

Tåva å jag ska gå på 1-års kalas :-)

2008-04-04 @ 08:59:02
URL: http://vitre.blogg.se
Postat av: Karolina

Själv vaknade jag inte alls tidigt, hörde inte klockan... Håller med om att fredag är veckan bästa dag! Ska bli underbart med helg!

2008-04-04 @ 10:07:34
URL: http://karol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0