Utmaning

Jag har ju flera gånger utmanat andra att göra diverse olika utmaningar och listor och den här gången har jag åkt  på det själv. Jag har blivit utmanad utav Saba.
    A - Ann.
    B - Bilder, ja tack, jag vill ha fler.
    C - Chips.
    D - Dricker gärna ett glas rött till grillat.
    E - Envis.
    F - Fåfäng.
    G - Glad.
    H - Hoppas du också är glad.
    I - Integritet.
    J - J, Herr J.
    K - Kaffe, i massors.
    L - Lat, mmh.
    M - Makeup Store.
    N - Nagellack.
    O - Ont, nah ganska sällan.
    P - Precis börjat använda klänningar.
    Q - Qul?
    R - Rökare.
    S - Struntar oftast i vad andra tycker.
    T - T, som i Lille T.
    U - Utmanar Sarah Maria, Amaia och Lotta att göra denna lista.
    V - Vågar.
    X - Xtra grinig på morgonen.
    Y - Ytlig, ja ganska ofta.
    Z - Zebra, det är det enda ordet jag kommer på.
    Å - Åka bil kan jag, men inte köra.
    Ä - Äter inte gärna fisk, det är alltid ben i min fisk. T.om i fiskfinnar.
    Ö - Önskar mig en Shelby Mustang, gärna en -67a.

Kommentarer
Postat av: Amaia

Fanns en del högmidjade shorts i påsmodell men alla var i beige och lite tråkigare färger :( Men jag har för mig att hela Lindex utbud finns på www.lindex.se :)

2008-04-30 @ 08:46:15
URL: http://amaialayla.blogg.se
Postat av: Sarah Maria

http://sarahmaria.blogg.se/?c=1209545909

Klaaaar =))

Får jag guldstjärna nu?! =)

2008-04-30 @ 10:59:10
URL: http://sarahmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0