Upp och hoppa!

Har en del som borde göras idag, blir stressad bara jag tänker på att det är så mycket. Ni har väl mer än en gång hört mig säga att jag ska göra så lite som möjligt, det är så jag uppskattar att ha mina helger. Utan stress och utan planer.

image969Idag måste vi hinna med att:

  • Olja in altanen på baksidan.
  • Blåsa av farstun på framsidan med högtryckstvätten.
  • Olja in altanen på framsidan.
  • Springa ner i tvättstugan och tvätta upp flera veckors tvätt samt vardagsrums mattan.
  • Börja rensa ur och slänga ifrån innerförrådet.
image970
Känns som att det är flera dagars arbete på en dag, men det är lite ett måste om vi ska hinna få iordning på ställlet innan det är dags att få hit fotografer som som plåta radhuset innan det ska slängas upp för försäljning, och sen när det är gjort är det lite halv panik med att göra färdigt alla småsaker som inte syns på bilderna innan visningen.

Tur att det är sol idag så att man vaknar på ett hyffsat bra humör iallafall. Vad ska ni roa er med idag?

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha ja det verkar så! =D Vi är precis klar med allt målande, skönt! Det är banne mig den drygaste biten, nu börjar det roliga med att inreda =)

Tack! Ja jag känner det att jag nog passar bättre med en enklare design =)

2008-04-20 @ 09:07:10
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Lexie

svar: vad bra, det känns iallafall bättre att vakna till solen än väckarklockan ;)

2008-04-20 @ 09:23:47
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Lotta

Oj vad ni har att stå i nu, men gud så skönt att få rensat gammalt skräp.
Blir ju oftast bara i samband med flytt =)

2008-04-20 @ 10:33:06
URL: http://saxiquine.blogg.se
Postat av: Olaisophie

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2008-12-22 @ 09:53:58
URL: http://olaisophie.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0