Söndagsångest deluxe

En klassisk söndag med lite söndagsångest över kommande vecka, känns lite som att de senaste veckorna har varit fyllda av saker att göra. Varje dag. Inte bara otrevliga saker, så det är inte det jag menar, tvärtom, jag har bokat in lite bus också för att förgylla.

Måndag.
Jobba. Plugga efter jobbet tilsammans med studievännen. Tillbaka till jobbet för kvällsmöte.

Tisdag.
Jobba. In till skolan för att skriva prov.

Onsdag.
Jobba. Gå på Majbrasa tillsammans med familjen.

Torsdag.
Åka till Strängnäs för att plåta tillsammans med Gunnar Englund och Ingela Svensson.
Bild ifrån Mitrenga. →

Fredag.
Plåta tillsammans med Johan Gustafsson
Bild ifrån ovanstående. →

Denna veckan har förvisso bara tre arbetsdagar, men de är fyllda till bredden utav saker som man ska göra, måste göra, ska hinna med att göra... Jag misstänker att jag inte är den enda människan i världshistorien som fyller veckans sista dag med ångest, men min fråga är nu, vad gör du för att skaka av dig din?

Kommentarer
Postat av: Johan Gustafsson

Äh, den enda ångest jag har e väl för jag ska plåta nån dum brud på fredag...
;)

KRAAAM

2008-04-27 @ 21:40:22
URL: http://jgp.blogg.se
Postat av: Fish Games

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2010-02-04 @ 08:09:02
URL: http://fish-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0