Låååång lista

Okej, jag hittade en lista hos Lotta som jag snodde, som hon hade snott utav Sandra, som hon i sin tur hade snott utav Linn ...

    MIG:
    1. Hur lång är du? 155
    2. Vad vill du bli när du bli stor? Lång?
    3. Vad pluggar du? Ja, har en termin kvar på min barnskötarutbildning, men jag jobbar samtidigt.
    4. Har du långt hår? Axellångt.
    5. Vilken hårfärg har du? Mörkbrunt just nu, med en hemsk utväxt.
    6. Sminkar du dig? Ja när andan faller på.
    7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Grå.

    FAMILJEN:
    1. Bor dina föräldrar ihop? Nah, gud nej, hemska tanke.
    2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Mamma.
    3. Hur många syskon har du? Micael 34 år, Sebastian 18 år och Steven snart 16.
    4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Hej då.
    5. Vilken mat lagade din pappa senast? Köttgryta.
    6. Hur många ställen har du bott på? 4, Ösmo, Aspudden, Skärholmen och Haninge.
    7. Vem i din familj stör du dig mest på? Pappa.
    8. Vilken familjemedlem är snällast? Herr J, han är oftast för snäll för sitt eget bästa.
    9. Hur gammal är din mamma? 51

    KOMPISAR:
    1. När var du senast med nån kompis? Kollegan och nyfunna vännen Therese var här igår.
    2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Hemma hos Jenny i Uppsala för 2 år sen.
    3. Har du kysst nån kompis? Nah.
    5. Vem har du varit kompis med längst? Utav dem jag umgås med... Jenny i Uppsala.
    6. Vem känner dig bäst? Jenny.
    7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Inte med de orden kanske.
    9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nah, jag låser dörren.

    KLÄDER:
    1. Vad har du på dig idag? Blåjeans, vit top, bruna strumpor.
    2. Har du bytt om idag? Mja, jag har klätt på mig.
    3. Favorittröja? Herr J's gröna Hood.
    5. Har du gett bort kläder nån gång? Ja!
    6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Nah det tror jag inte, ångrat att jag inte köpt mer dock.
    7. Har du handlat kläder genom internet? Mmh, ibland....
    8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nah.
    9. Fulaste plagget andra könet kan ha? Stuprörsjeans.
    10. Vad använder du för skor? Sneakers.

    VÅGAR DU:
    1. Skrika åt dina föräldrar? Ja till pappa, mamma skulle ha radat upp mig och skjutit mig.
    2. Klä dig annorlunda? Vad är normalt?
    3. Vara dig själv? Har jag något val?
    4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja.
    5. Fisa inför din pojk/flickvän? Jag är nog lite pryd, fisa gör jag jag på toaletten.
    6. Pierca dig? Nah.
    7. Dig på utmaningar? Mmh, me like.
    9. Vara omogen? Alltid.
    10. Äta småkryp? Varför då?

    RANDOM:
    1. Vet du vem FATO är? Nah.
    2. När tuggade du tuggummi senast? När jag var 15, sen sa läkaren till mig att jag får spänningshuvudvärk utav att tugga sånt.
    3. När var du på semester senast? December, i Bratislava med Herr J. Bratislava baby!
    4. Vilken färg är det på din tandborste? Vit och orange.
    5. Är ditt hår tråkigt? Ja, jag planerar renovering.
    6. Vad har du för påslakan just nu? Vit med gråa får.
    9. När ska du gå och lägga dig? Runt 22.
    10. Gillar du spindlar? Jag skulle tro att de ogillar mig mer.

Kommentarer
Postat av: Tess Style | www.tess-style.se

Det är mitt tema som är det. jag har ju wordpress och inte blogg.se

2008-04-18 @ 09:41:05
URL: http://tess-style.se
Postat av: Maria

Jag planerar kunna öppna 28/4 eller 5/5 =) Jag misstänker att det blir det senare datumet. =)

2008-04-18 @ 11:52:56
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0