Dagens plåtning


Alla ni som läste inlägget innan vet ju att jag skulle träffa fotografen Johan Gustafsson och makeupartisten Maria Åström idag, för att göra en parplåtning tillsammans med modellen Sandra Westman. Vi kom lite tidigt så jag passade på att springa runt och vara ivägen samt ta lite bilder medans de gjorde en plåtning tillsammans.



image897Medans Johan och Sandra plåtade så passade Maria på att kladda hela mitt ansikte fullt med färg inför våran plåtning, tänk så könt det är att bli så där bortskämd med att bli pillad i ansiktet. galet skönt. Ett under att man inte somnar. Jag hann lagom bli färdig tills Sandras första plåtning var klar, så var det dags för henne att bli omsminkad.




Mmh, man är som snyggast när man är nystylad, inte sant? ↑

Så okej, toksnygga och lite allmänt flummiga så packade vi in oss i bilen och begav oss till den lilla stugan som vi fått lånat utav Johans mor för plåtningen. Tack snälla för att vi fick tränga oss på.



image896

Jupp, soligt men kallt och blött. Tokigt nöjd med dagen. Har redan fått se lite utav resultatet och jag ska vara precis så där retsam och säga att det kommer att bli kanon bilder, men dom får ni vänta med att se...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gud vad spännande! Längtar efter att få se bilder :D

2008-04-05 @ 20:24:19
URL: http://glooria.blogg.se
Postat av: Jenny

Kul att få se sen :-)

2008-04-05 @ 22:39:50
URL: http://vitre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0