Besiktning utav huset

Det är ju så att man har rätt att göra en sista besiktning utav huset innan man defenitivt säger ja till köp samt ger en handpenning. Så detta är vad vi har roat oss med idag, så jag passade på att ta lite fler bilder så att ni kan få se lite mer utav mitt nya hus. Mitt hus. Mmh.


Gaveln med vinbär och krusbärsbuskar, altanen och tomten på baksidan.

Hallen, vardagsrummet, köket och matplatsen med altandörren till baksidan.

Nah, det såg inte illa ut idag heller, så det får nog så vackert bli så att vi flyttar in i huset i början utav Augusti. Känns inte alls så himla trist faktiskt. Ringa banken och mäklare imorgon då för att ordna med överföringen utav handpenningen, sen så...

Kommentarer
Postat av: Therese

När jag ser dom där altanbilderna tänker jag spontant på grilla, lite vinsus & kanske tillomed lite kaffe i solskenet. :D (bara så du vet i förbifarten ;)

2008-04-23 @ 06:04:21
URL: http://zilliceter.blogg.se
Postat av: Sara [H E M M A F R U N]

Vilken härlig altan!

2008-04-23 @ 07:47:29
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0