7/4-08

image906Strax efter 8 imorse så ringde de in mig till jobbet, jag hade totalt glömt bort att jag skulle börja tidigare... dunderblunder. Sånt man bara inte får göra. Suck. Nåja, det verkar bli en hel del övertid denna veckan också, mina 25 timmar ökades till en vanlig 30 timmars vecka igen. Klingar bra i min kassa.

Det enda jag ser som negativt med att jobba mer är att det blir mindre tid med Lille T, vilket jag har blivit väldigt bortskämd med under den här terminen. Förvisso har jag ju haft både jobb och skola men det har inte varit så farligt med varken det ena eller det andra så jag har verkligen kunnat få en massa extra tid med pojkarna.

Bild tagen i somras på Lille T och mig när vi var på Lådbilslandet i Nykvarn. ↓

image907

Blev hamburgare till middag.
image908
Dom ringde ifrån banken idag också, ville bara dubbelkolla lite inkomstuppgifter så att vi kan se vart vi får taket på vårat lånelöfte. Sen e det bara att ge sig ut och leta hus. Inte dumt, inte dumt alls. Jag känner verkligen att det är dags att få skaffa sig det lilla huset med det fina vita staketet, kanske låter som en flickdröm, må så vara, men det är vad jag vill ha. Ett hus som är bara mitt, med min egna lilla gräsmatta som jag iallfall inte tänker klippa men det spelar ingen större roll för det är mitt. Nåja, ni förstår säkert vad jag menar.

Hur har din dag varit?

Kommentarer
Postat av: Therese

Idag har varit... seg... Kollat film, ätit, surfat, knaprat några ipren... Tradigt att vara hemma...

2008-04-07 @ 21:17:54
URL: http://zilliceter.blogg.se
Postat av: Karolina

Ville bara säga att din Lille T är urgullig! Hoppas ni hittar det perfekta huset snart. Själv letar jag efter en större lägenhet men det är hopplöst i denna stad...

2008-04-08 @ 09:56:50
URL: http://karol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0