30/4-08

 image1021Bah, vilket skräp. Inget för min del. Men, men. Mhm, då har man gjort lite förberedelser inför de kommande plåtningarna iallafall...

  • Lagt i en ny toning i håret, en ren 6a, inte 63 som på bilden.
  • Fixat till naglarna, bara lite enkelt genomskinligt.
  • Packat en hel IKEA-kasse full med kläder.
  • En resväska full med skor.
  • Sminklådan står redo.

Vi ska vara på plats klockan 10 imorgon bitti, i Strängnäs för att träffa upp Mitrengagänget, det ska verkligen bli galet skoj, det var så länge sen jag var där nu. Alltid lika trevligt att få träffa Gunnar och Ingela. Jag hoppas på en massa kaffe och grekiskt till lunch, hähä.

Ja dåså, då har ytterligare en Valborg gått förbi utan större notis, ganska skönt faktiskt. Jag är inte allt för pigg på att fira denna högtid, känns mindre meningsfullt så jag skippar det.

Hur firade du Valborg?


Kommentarer
Postat av: Fina

Hoppas du haft en trevlig kväll. =)

2008-04-30 @ 23:27:41
URL: http://hellofina.blogg.se
Postat av: Anonym

Bild... BILD...bild :D

Tack så mycket.

haha ja, iaf när han snackar om saken i över en timme, så sitter man bara där.. " jahaa.. ah, coolt.. ok..ah..ok"!

2008-05-01 @ 08:13:16
URL: http://sandish.blogg.se
Postat av: Ashton Kutcher

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2010-10-14 @ 11:47:51
URL: http://ashton-kutcher.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0