20/4-08

Vi hann väl inte riktigt med allt som jag trodde, eller ah hade hoppats på att hinna med idag. Båda altanerna är inoljade nu, men lilla farstun hanns inte riktigt med att blåsa av med högtryckstvätten, altanen på baksidan är målad med den grå färgen. Ska bara måla överliggaren blå. Tvättstugan är avklarad, två IKEA-påsar med tvätt samt vardagsrumsmattan. Helt okej för en dag tycker jag väl.

Bjuder på lite bilder ifrån dagens arbete i solskenet. Vi tackar för solen, den hjälper att hålla humöret uppe, förutom när den lyser i ögonen när man försöker måla.
image973

image979
Jag skulle ljuga om jag sa att jag var pigg nu, man stressar ganska friskt för att hinna med så mycket som möjligt. Lite så där så att man glömmer bort att äta, vilket kanske är dumt.

Nu ska jag försöka roa mig med att göra så lite som möjligt, jag brukar vara bra på det i vanliga fall men jag tror att jag kan ha svårt att varva ner. Chips, lite godis och kanske lite film... mmh.

Vad har du haft för dig idag?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

hihi jajemen en bild när jag ler ;) hihi.

ja nog har det varit UNDERBART väder idag :D

2008-04-20 @ 19:01:58
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0