12/4-08

Har ni nångång känt att det finns minst tusen andra saker du kan tänka dig att göra hellre än att städa? Såpass att du är villig att betala pengar för det?

Mmh, det är lite så jag har känt, så idag har vi haft en en kvinna här som har städat hela lägenheten medans vi har varit iväg och shoppat. T.om listerna bakom sängen är dammade... otroligt välstädat. Grymt skönt.

När vi skulle åka iväg och shoppa så bestämde jag mig för att jag skulle testköra bilen, Herr J har tråkat mig om det en del så jag tänkte att ja ja det är väl dags... det gick ju rätt bra, det ären automat så det är ju inga större svårigheter. Parkerade så fint, backade och parkerade igen... men hamnade lite snett så jag skulle bara rätta till lite. Slängde i backen och backade ... rakt in i en jävla stolpe som nån hade parkerat bakom bilen!! Nåja,ingen fara med bilen men stolpen är det värre med... fördelen är väl att det kommer att dröja innan han ber mig att köra bilen igen...

Som straff för detta så fick jag gå på Biltema... och sen en Audi butik... och sen Biltema igen. Jag köpte i och för sig Superlim på Biltema, men ändå. Suck. Sen fick jag i och för sig gå på Kicks och HM, så jag ska väl kanske inte grina ur totalt. Hittade två nya nagellack ifrån Lumene, ett ljusgrönt och ett ljuslila.

image938

Sprang förbi Systembolaget också och handlade ett helt gäng med olika cidersmaker. Xider, Aquatini och nån blåbärsvariant. Det lät rätt smarrigt med risken är att den är toksöt.

image939image941

Limmade en trasig nagel med Superlim, det sitter väldigt mycket bättre än vanligt nagellim. Den hade gått av så långt ner att det inte gick att klippa ner så långt. Gör så snablarns ont. Och nah, det gröna nagellacket var inte alls fint på, det ser ut som att naglarna har möglat.

Vi ska strax börja grilla lite, kycklinglår och bulgur blir dagsens middag. Börjar känna i magen att det är ganska tomt. För mycket kaffe under dagen och för lite mat.

Hur har din dag sett ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0