Utmaning

Bah, jag har blivit utmanad till att skriva en massa junk om mig själv, så det är väl lika bra att man gör slag i saken och kluddar lite...

[copy and paste]
Det hela går ut på att Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg. [end paste]

1. Min lägenhet är 111 kvm.
2. Jag har åkt hela vägen till Barcelona för att spela datorspel.
3. Det finns inget djur jag avskyr mer än grodor.
4. Jag är usel på att källsortera.
5. Min morgon börjar med 60 cl kaffe.
6. Storebror kallar mig för smurf eftersom jag är under 160 cm.
7. Jag har en hel klädkammare full med gamla datorer.
8. Mina katter hette Batman och Robin.

Förhoppningsvis så fick ni veta nått ni redan inte visste. Och slutligen utmanar jag Linn, Sara, Cilla och Jenny.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ska se till o göra den ikväll ^^

2007-10-14 @ 10:23:32
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Aleksandermarlen

Informative website! Thanks!

2008-11-25 @ 10:07:46
URL: http://www.enequist.dk/aleksandermarlen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0