Sjukling

Idag bestämde jag mig för att jag skulle vara hemma och kurera mig istället för att göra som vanligt, gå till jobbet trots att jag mår som utskitet äppelmos. Kallsvettig.

Men är det inte rätt knepigt att man får dåligt samvete när man för en gångs skull är hemma ifrån jobbet? Det var inte länge sen jag pratade med en god vän om detta, så när jag då vaknade imorse och mådde apa så tänkte jag att det var dags att sänka min arbetsmoral lite. Ta det inte fel. Men det är ju faktiskt så att man får inget extra tack när man jobbar häcken av sig trots att man är sjuk.

 

Får se om jag klarar av att vara hemma hela dagen eller om jag går och jobbar vid lunch, förhoppningsvis så mår jag bättre då...

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Mindre kul o vara sjuk du :( Hoppas du blir bättre snart :)
Ja, jag har haft en del oflyt ;) får la se hur det hela går...no idea just nu! Well well..:)

2007-10-08 @ 13:04:41
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0