Efterlängtade bilder ifrån MGAH.se

Jag har äntligen fått de sista bilderna ifrån MGAH.se, vi (läs Sarah Maria, Hanna, Linn, Li och jag) åkte ju upp till Umeå (Vännäs, och ja Hollman, du vann snöbollen) för att plåta en helg, och dessa bilderna togs precis innan vi skulle åka hem. Vilka blev bäst, svartvitt eller färg?





Efter gårdagens plåtning tillsammans med Christian Hollman så lyckades jag ta mig iväg på vätskefyllda äventyr som idag har satt sina spår. Extra starkt kaffe och pannknackspulver mot skallebangen, men det tycks tyvärr inte hjälpa. Jag ser fram emot min söndag i soffan.

Det blir att kika lite på den nya filmen "Now I pronounce you Chuck and Larry" med Adam Sandler och Kevin James, det är nog precis så avancerat jag klarar utav att sträcka mig.

Lägger till en ny länk, till söta Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0