Då var det...

... måndag igen då. Hua så trött jag är idag, sitter och försöker få i min morgokaffet för att vakna till men idag känns det som att det är koffeinfritt kaffe jag fått i mitt glas.

Blev rätt sent igår, drog ner ett par avsnitt utav Prison Break som jag började slötitta lite på. Ja, jag vet, de flesta har redan sett den serien men inte jag. Galet så spännande det var då, helt omöjligt att slita sig ifrån. Så jag skulle tro att det blir ett gäng trötta dagar nu tills jag hunnit igenom de avsnitt som finns.


Prison Break

Det sägs att det är dags att sätta fart om man ska få rumpan till jobbet i tid...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tja tja..

Tycker du får maila ditt nr så vi kan ta en fika nån dag eller dricka lite drinks..

kram

2007-11-05 @ 18:20:13
URL: http://sandish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0