28/11-07

Ännu en dag i veckan har försvunnit, snacka om att tiden går fort. Men det betyder att det är en dag mindre kvar till nästa vecka, och nästa helg då vi åker på våran weekendresa.

Jag såg att ni undrat över vilken agentur det är jag ska träffa nästa vecka, och jag avstår nog helt ifrån att prata mer om det förtillfället, men jag lovar att jag ska berätta mer efter nästa vecka. Så fort jag öppnar truten så har saken en tendens att inte gå som jag vill. Håll bara tummarna för mig!

Vad är det med plåtningar som ger mersmak? Plåta någon?

Just nu är det Dreamhack i Jönköping, och för er som inte känner till det sen tidigare så är det ett av Europas största datorfestivaler. Jag är ju gammal gamer, och har deltagit i deras Counter-Strike turneringar ett flertal tillfällen, men har sen en tid tillbaka lagt av med spelandet. Ganska skönt för att man har mer tid till annat men en helg som denna då man vet att allt folk samlas, då saknar jag det en del.

image184

image185

Good old days, bilder ifrån CPL Tour Stop i Barcelona 2005.
ja, det är jag som är den lilla blonda i mitten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0