14/11-07

Dagen efter den totala snökatastrofen var fortfarande fylld med enorma mängder snö, det föll inte mer, men det vi har liggandes på marken räcker mer än tillräckligt. Gårdagen var verkligen helt sjuk, lastbilar välte som sovande kor, bilar trillade av vägen värre än Bambi på hal is. Helt sjukt. En resa som vanligtvis tar cirka 30 minuter tog igår elva timmar, vansinnigt.

Folk har förhoppningsvis satt på vinterdäcken nu.

Säga vad man vill, katastrof eller inte, det är galet vackert ute när det är så tjockt av snö. Och med lite tur så har jag chansen att stoppa ner någon i en snödriva inom kort.

Skulle ha stoppat lite papper i postlådan idag, men som vanligt så har jag lyckats förtränga det... jag kan inte annat än sucka åt mig själv. Någon som vågar sätta pengar på att jag får iväg papprena imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0