Plåtningen för Mounis fashion

Startade vid 7.30 imorse för att åka iväg på plåtning, galet kallt och halv ute så vi var ute i ganska god tid. Så god tid att vi kom fram 1 timme tidigare än vad vi skulle (ja, jag vet, det är inte första gången). Men fotografen Gunnar Englund var tack och lov redan i studion så efter en kopp kaffe kunde vi sätta fart.

Det var ett antal jeans, flertalet jackor och en tröja, men det gick förvånandsvärt snabbt. Sen kunde jag luta mig tillbaka och kika på när Mathias arbetade istället. Alltid kul att se hur andra modeller jobbar. Vi åt en lunch tillsammans och efter det avslutade vi. Men istället för att åka hemåt stannade jag kvar och fick ge utlopp för lite kreativitet i en TFP session.

Har inga bilder, jag vet... sorry.

Allt som allt en riktigt rolig dag, men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0