Plåtning för Liberdesign

Var ifrån till Strängnäs igår för en katalogplåtning för Liberdesign igår, fick då äran att träffa fotografen Gunnar Enlund och grafikern Ingela Svensson, otroligt lättsamma människor. Enkla att jobba med, det märks att dom vet vad dom gör, men det kanske inte är konstigt efter så många år i branshen.

Kanske inte min typ av kläder, eftersom det var klänningar, och det är inget jag vanligtvis har på mig, men det var ett jobb iallafall. Och det tackar man alltid för.
Den första bilden kommer nog att hamna i katalogen, måste säga att jag uppskattade topen. De andra är mest för att ni ska få en uppfattning om vad de går för... håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0