REA!


Ah jag fick chansen att snubbla in om rean idag, och som väntat så är det sjukt mycket folk som traskar runt. Asså, är det inte märkligt för folk beter sig? En kvinna som går framför mig tvärstannar så jag går rakt in i hennes ryggtavla, varpå hon vänder sig om och kastar det onda ögat på mig. Oj, förlåt tanten, jag var int ehelt med på att vi sprang på en stoppskylt. Visst, man ska väl hålla avstånd i trafiken, men en viss förvarning hade varit trevligt. Nästa tantilura knallar in rakt framför mig och montern med tröjor som jag står och bläddrar igenom, vilket resulterar i att hon hamnar mitt ibland alla kläder. Även den gamle hönan kastar ett ont öga på mig. Tackar, dagens andra.

image303Om jag shoppade nått under rean? Ja, självklart hittade jag lite grejjer. Först och främst så var jag tvungen att köpa mig en ny foundation, en ljusare nyans av Lancomes Color Ideal, eftersom det är någon vänlig själ som stängt av solen. Inte på rean dock. Hittade även en Shimmer Puff ifrån Viva la Diva inne på KICKS, fråga mig inte riktigt vad man ska ha den till, men den såg lite skoj ut så den fick följa med. Två olika typer av toppar ifrån Gina Tricot, en längre lila variant och en mörkgrön. En ljuslila stickad poloklänning ifrån Bikbok och en vit basker med stora knappar i sidan. Lyckades även snubbla över två skjortor åt min sambo, en ljus randig och en mörklila. Är det bara jag som reagerar nu, eller blev det mycket lila idag? Hittade även en mörkgrå hood åt honom, en sån utan ärm, en riktigt härlig myströja.

Haha nah helt allvarligt, jag tänker inte ta kort på de produkter som jag inte hittar på internet, min sambo skulle skratta ihjäl sig och tråka mig för resten av mitt liv om jag ställde mig och plåtade mina kläder. Kommer aldrig på frågan, mycket kan jag bjuda på, men inte det.

Asså, ett lite lustigt fenomen som alltid uppstår när jag är ute och ska shoppa på rean är att jag kan lukta mig till allt det som inte är på rean, och inte nog med det, min näsa tycks alltid dras till de dyraste plaggen.

Kommentarer
Postat av: Christian

Inget snack, du är en helt tvättäkta tjej!
(Jacob fattar direkt vad jag menar! :-)

2007-12-27 @ 20:18:20
Postat av: Wysteriia

Jag är inte så förtjust i reor...brukar alltid tänka att kläderna som är kvar på rea är ju de plagg som ingen annan ville ha ;P hahaha. Jättebra så jag slipper slösa pengar! ;P

2007-12-27 @ 21:53:35
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Haha men det funkar ju! ;P Superbra :) Hatar o trängas med folk i klädbutiker o köa till provhytterna så ;P

2007-12-27 @ 21:57:10
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Wysteriia

e-butiker gillar jag desto mer! ;P Någon nice du vet som har rea? :)

2007-12-27 @ 22:17:49
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Ska spana in det sen då ;) Nu blir det frukost, sminkning o jobb hela dagen!;/

2007-12-28 @ 07:57:10
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0