Julafton

Julafton startade med att lille T fick öppna lite utav alla julklapparna hemma, han fick ta en del utav bilarna och Cars-bilbanan. Sen åt T frukost hos mormor tillsammans med de andra kusinerna, sen blev han upplockad utav farfar och fikade tillsammans med farmor och farfar hemma hos dem.



Vid 2 började det drälla in folk hemma hos oss, min mamma och senare på kvällen kom även hennes poijvän Wicke, faster Malin och kusin Tintin, mina yngre halvbröder Sebastian och Steven samt deras mor Mirjam. Vi åt ett enormt julbord tillsammans, varför äter man alltid så sjuka mängder mat på julafton? Kändes som att det sipprade prinskorvar ur öronen. Det är första gången på flera år som jag äter ett julbord tillsammans med mina yngre bröder, och jag får nog erkänna att jag har saknat att ha dem hos mig på julafton.




Vi spelade två riktigt roliga sällskapsspel under kvällen, Med Andra ord och Med vilda gester, i båda spelen ska man beskriva ord antingen med ord eller med gester. Du har 35 sekunder på att ta så många poäng som möjligt för ditt lag, stressigt värre och galet skoj. Rekomenderas skarpt!


Allt som allt, så var det en riktigt trevlig julafton.


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ja herregud..pappa o mona satt o skrattade gott åt mitt tappra försök till att få upp julklappen! ;)

2007-12-25 @ 19:57:31
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: angelica w

Tack detsamma ! God jul & Gott nytt år :D

2007-12-26 @ 17:19:32
URL: http://www.angelica87a.blogg.se
Postat av: Leanderfreya

Nice security code. Does it work?

2009-02-12 @ 08:44:07
URL: http://leanderfreya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0