7/12-07

Jag har kläder på kroppen, kaffe i kroppen, en väska färdigpackad och det är dags att röra sig. Hur kul det än ska bli så är jag allt annat än pigg, som alltid när man ska åka iväg någonstans så hade jag svårt att sova under natten. Somnade sent och har vaknat en del.

Bratislava, Slovakien. Kultur, shopping, vinprovning och spahotell. Jag ska tänka på er under min hemskt otrevliga helg, jag kommer säkert att vantrivas. Eller inte. Men jag ska försöka komma ihåg att ta en massa bilder så att ni får se när jag kommer hem.
image213image214
image215

Ha en trevlig helg kära vänner, och ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: .:saba:.

Haha jag klarade mig undan plastpåsarna! :-)
FÖRSÖK att ha det så skönt i helgen.. Jag förstår om det inte blir så lätt :-P
*s*

2007-12-07 @ 14:27:08
URL: http://sabas.blogg.se
Postat av: bara en liten fråga..

Hur gammal är du?

Att dömma av bilderna skulle jag säga någonstans mellan 35-40

2007-12-08 @ 14:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0