5/12-07

När jag var inne och snokade hos Sara igår så snubblade jag över ett blogginlägg hos henne som osökt fick mig att tänka på siten Yttermera.se, där kan man hitta en del artiklar skrivna i en grymt tråkig humor. Ni som känner mig vet att jag uppskattar den typen av humor, så lite trött som jag var efter att all nervositet hade släppt så skrattade jag så att jag grät. Strålande bra, jag bara måste dela med mig av det som fick mig att grina loss totalt igår.
    Tio saker män skulle göra om de vaknade upp och hade en vagina för en dag:
    1. Omedelbart åka och handla zucchini och gurkor.
    2. Huka sig över en handspegel i en och en halv timme.
    3. Testa om de kunde gå ner i spagat.
    4. Se om det är möjligt att få iväg en pingisboll sex meter.
    5. Korsa benen utan att justera genitalierna.
    6. Bli uppraggad i en bar på mindre än 10 minuter... innan stängningsdags.
    7. Ha multipla orgasmer och fortfarande vara redo för mer, utan att sova först.
    8. Gå till gynekologen för en grundlig undersökning och be att få det inspelat på video.
    9. Sitta på kanten av sängen och be om att få ett par bröst också.
    10. Hitta den där förbannade G-punkten.

    Tio saker kvinnor skulle göra om de vaknade upp och hade en penis för en dag:
    1. Få det lättare på arbetsplatsen.
    2. Se till att få en avsugning.
    3. Ta reda på vad som är så fascinerande med att runka.
    4. Stå upp och kissa, och prata med andra män under tiden.
    5. Konstatera varför det är så svårt att pricka toalettstolen.
    6. Ta reda på hur det är att vara på den andra sidan av en svallande orgasm.
    7. Ogenerat röra sina privata delar bland andra människor utan en tanke på hur obekvämt det upplevs för andra.
    8. Hoppa upp och ner med stånd för att se om det känns lika roligt som det ser ut.
    9. Förstå anledningen till den brytning av ljus som uppstår mellan en mans ögon och linjalen placerad bredvid hans kompis.
    10. Göra om punkt 2.
Magskrället är fortfarande inte riktigt bra, Provivadrycker, Yoghurt och en massa Novalucol. Jag tror att det är lite stressmage, magkatarrs liknande jag har dragit på mig (igen). Ja jag vet, man borde kanske gå till läkaren men vad ska de säga att jag ska göra som jag inte redan vet?

Det verkar som att vi blir cirka 10 personer här hemma på julafton,så tokigt mysigt, men hur vi ska få plats i mitt lilla kök... ja det vet jag inte, men det löser vi. Är jag den enda, vars sambo insisterar på att han ska stå i köket och laga all mat på julen då han aldrig är där annars om man inte hotar med att han ska vara tvungen att prova skor?

Kommentarer
Postat av: .:saba:.

Aa, om inte det sker så åker jag troligtvis ner till Turkiet i sommar med min pojkvän, eftersom han själv är turk och hans föräldrar har hus där nere. Då pratade vi om att passa på att fota i fina miljöer :-)

Aa, jag blir alltid lika glad när jag får bilderna, rena julafton, men jag känner ändå att jag saknar nåt i dem. Som jag vet att jag kan leverera. SÅ det är bara att öva :-)
Nej jag har inte fått de bilderna än. Han är ju så upptagen. Du då?
*s*

2007-12-05 @ 11:34:53
URL: http://sabas.blogg.se
Postat av: johanna

god förmiddag på dig !

tänkte bara tipsa om en sida där du kan få gratis
bio biljetter och även present kort. sidan heter
gratisbio och det enda du behöver göra är och bli
medlem där och sedan spana in några sidor. du får
poäng för det du gör där. du får 50 poäng när du
blir medlem och om du klickar på länken här nere
så får du 25 poäng till från mig. detta är jätte
kul och enkelt. present kort kan du få din sko hm
gina tricot kicks och alla de andra stora affärerna. och detta är gratis. har du frågor så
kan du kontakta mig :)

här är länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en kalas bra dag

2007-12-05 @ 11:35:18
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: .:saba:.

Fotografen håller till i Istanbul men pojkvännens föräldrars hus ligger i semesterorten Bodrum ^_^

Jag har sett bilderna innan redigeringen, that's allt! Jag hoppas vi får bilderna innan jul :-)
*s*

2007-12-05 @ 12:13:37
URL: http://sabas.blogg.se
Postat av: Kjartankatharina

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2008-11-13 @ 09:03:33
URL: http://kjartankatharina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0