4/12-07

Dagen har till stor del bestått av en massa såsande, slöade i stort sett hela förmiddagen och tog det bara lungt. Fick ett samtal idag ifrån jobbet att jag skulle vara tvungen att gå ner till halvtid i Januari pga att vikariatet som jag gått på kommer att upphöra. Lite tuffa besked till en början, men efter att det lagt sig lite så tog jag det med ro. Jag klarar det ju bra ekonomiskt ändå, och det ger chans att ha mer tid över till annat som är inplanerat.

Åkte in till Stockholm en snabb sväng, hade möte med agenturen som jag nämnde tidigare. Pratades lite, kluddade på lite papper och brände flinande ett par plåtar. Mest en massa prat med en ytterst trevlig och intressant ung fotograf. Kikade lite på hennes hemsida och jag måste säga att jag är väldigt imponerad utav hennes bilder. Ah, jag kanske ska nämna att jag numera är med i agenturen Synkcasting.
Det dröjer nog ett tag innan mitt tryne kommer upp på deras hemsida skulle jag tro, men det spelar mindre roll, jag är glad.

- Väl mött i mörkret.

Kommentarer
Postat av: Tigerspice

Gud va söt du är! Jag länkar till dig nu förresten, fattar inte varför ja inte gjort det tidigare, kram!

2007-12-04 @ 17:46:07
URL: http://tigerspice.blogg.se
Postat av: Jennsan

Grattis, va roligt med agenturen. Väntar med spänning på vart vi får se dig härnäst ;-)

2007-12-04 @ 19:42:49
URL: http://vitre.blogg.se
Postat av: Sara

Spännande spännande!!! Jag önskar verkligen dig ett stort lycka till med detta...och hoppas det leder till en hel del jobb Ann! Då kanske du kan överge det tidigare jobbet ;o)

2007-12-04 @ 21:07:31
URL: http://sarakjellqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0