3/12-07

Är hemma ifrån jobbet idag, magen ser ut som en ballong, förstår inte vad som är fel. Sovit dåligt under natten, känner mig riktigt ynklig. Men är inte det lite ödets ironi när jag först har mötet med agenturen imorgon samt resan till Slovakien i helgen?

Har en hel del som jag har tänkt passa ått göra nu när man ändå är hemma, kan lika gärna dra nytta av den extra tiden. Sjukt trist att vara hemma en hel dag utan att göra något. Borde börja tvätta, fixa med disken, försöka leta fram väska och ev börja packa, tona håret och fixa till naglarna. Låter som en riktig tjej, inte sant? Mmh, springer runt i en barbie outfit och skriker när jag ser spindlar, drar andra tjejer i håret i klöser dem med mina väl manikerade naglar. Ah jutte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0