31/12-07

Mitt nät har varit nere hela förmiddagen, snacka om att mina dagliga rutiner störs ut utav sånt. Att inte kunna sitta och slösurfa aftonbladet på morgonen. Men å andra sidan så lyckades jag ta itu med disken som tycktes svämma över hela köket.

Johan Gustafsson la upp ytterligare en session med bilder ifrån våran senaste fotodate igår, ett smakprov får ni naturligtvis nedan men hela sessionen finns att kika på HÄR. Lite speciell redigering på dessa i jämnförelse med mina tidigare bilder, vad tycker ni?

image332

Våra kära gäster sover fortfarande, jag vet förvisso inte när de gick och la sig inatt eftersom jag gap upp ganska tidigt då jag tror att jag hade feber i kroppen igår. Mår mycket bättre idag dock, en hel natts ostörd sömn kan göra ganska mycket för kropp och själ.

Ska iväg och inhandla lite till nyårsmiddagen om ett tag, lite ost och räkor samt något att blanda drinkar med. Jag har en flaska Appel Sour som jag aldrig lyckats få till nått gott utav, någon som har nått tips om vad man kan göra med den?

Min sambo Jacob har fått upp ytterligare en session utav bilder tillsammans med fotografen Christian Hollmann, ere bara jag, eller har jag en tokigt snygg sambo? Jag bara älskar effekten i den här bilden, det upplysta vattnet gör sig ju så grymt bra. Hemskt tråkigt dock att jag var tvungen att stå och spruta kallt vatten på min kära sambo... haha! Eller inte! Samtidigt som han var tvungen att fokusera på kameran, "Sluta gör miner nu älskling, det är inte alltid bekvämt att vara modell..." Någonting säger mig att jag kommer att få igen för det, men det var det helt klart värt.

Dags att hoppa i badet en sväng och börja göra sig iordning för dagen, o hörrni, ere bara jag som tycker det känns lite märkligt att det är årets sista dag idag?

Kommentarer
Postat av: saba

Skogalen, väskgalen, klädgalen.. allt typ! :-P Fast min mamma och min pojkvän säger bara galen haha

Ikväll är det fest :-) Har jobbat de senaste två nyåren så det ska bli lite kul.
*s*

2007-12-31 @ 15:30:04
URL: http://sabas.blogg.se
Postat av: Felixstine

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2010-12-02 @ 17:09:04
URL: http://felixstine.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0