20/12-07 tagning II

Dagen på jobbet var ganska seg, som jag nämnde innan så har jag nedräkning för att få mitt jullov. 1 dag kvar att jobba och sen semester. Har jag nämnt att det ska bli galet skönt med lite semester?

Jag har bokat in tre olika plåtningar under julledigheten, ser verkligen fram emot att få ge utlopp för lite kreativitet. Är det bara jag som får lite abstinens om jag inte får göra av med lite kreativ energi? Hur som helst, det ska bli så galet skoj att hamna framför kameran igen, känns som att det var länge sedan nu. Mja, nah, det var det kanske inte, men det känns så. Det är alltid så himla skoj att få ta lite nya bilder.

image264Min mamma och hennes pojkvän var på Absolut Icebar på Vasaplan i Stockholm för ett par veckor sen, någon som har varit där? Det är -5°C i lokalen, så du får låna en stor silvercape, all inredning inklusive drinkglasen gjorda av äkta is från Torne älv. Verkar vara så otroligt maffigt, jag skulle verkligen kunna tänka mig att besöka den baren.

De har drop-in tiden då man kan besöka baren, det kostar 150 kr, men det är rekomenderat att man förbokar.


Min mamma i cape,
är vi lika?

Det är tydligen Star Wars Episode II - Attack of the Clones på tv nu, och min käre sambo vill visst ha lite sällskap så jag får väl vara lite social (läs snarka brevid honom).

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Usch, en jul utan snö är ingen jul! :/ så hade vi det förra julen. Jag bara hoppas o hoppas på att snön ska ligga kvar!

2007-12-20 @ 23:01:13
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Tess @ Diva Lounge

Tror det hete Leksaksfabriken som ligger här i Helsingborg. DOm har öppnat ett nytt ställe som heter Busfabriken nu också så jag ska med dig med haha

2007-12-21 @ 07:27:12
URL: http://divalounge.se
Postat av: Wysteriia

Jag har inte bestämt mig för det än...jag vill inte fira jul alls egentligen;P haha

2007-12-21 @ 08:40:09
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Tess @ Diva Lounge

Ja Odd Molly är grymma. haha så ni såg också star wars igår.

2007-12-21 @ 09:02:10
URL: http://divalounge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0