18/12-07

Tre dagar kvar att jobba innan jag får gå på julledigheten, lite lagom trött och gnällig idag så nu räknar jag ner tills det är dags för julhelgerna. Sen är det iallafall två veckors ledig tid.

Blir tyvärr inget längre inlägg idag, är så galet trött, vaknade ett par gånger under natten och det är jag absolut inte van vid. Känns som att jag knappt har sovit alls, och pga att man stressar upp sig över sömnen så är det halvt omöjligt att somna om. Tittar på klockan och räknar ner timantalet tills det är dags att kliva ur sängen, vrida och vända i sängen, kolla klockan igen och räkna på nytt igen. Man plågar lite livet ur sig själv när man snurrar så, jag vet, och tröttheten är en av mina värsta fiender just nu.
image259
Så säg godnatt till Ann nu, för nu skickas hon isäng.

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin bild :)

2007-12-19 @ 18:12:44
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0