17/12-07

image257Nu är det exakt en vecka kvar tills julafton, ja jag vet att jag tjatar lite om julen, men det känns som att det kommer att bli en riktigt bra jul i år. Inte för att tidigare år har varit så illa, mer för att det äntligen tycks att vi fått familjerna att planera lite mer, det vill säga lite mer än dagen innan eller i värsta fall samma dag.

Det har varit ganska mycket att göra på jobbet idag, all personal går på halvfart pga olika sjukdommar som bara går runt. Alla barnen hostar och snorar, eller värre... spyr. Själv snörvlar jag väl också en del men det är ingen större fara, jag hoppas bara att jag inte blir sjuk tills det att man får lite julledigt. Har tagit på mig en del övertid, både förra veckan och denna veckan. Mesta dels på grund av att jag var sjuk första veckan i December, så lite övertid behövs för att dryga ut kassan. Det stör mig lite dock att mina tidiga dagar försvinner, jag har ju lissom vant mig vid att ha dem.

Jag har ett galet sug för att plåta, nån som har lust att leka lite med mig under julledigheten? Jag tror jag behöver få sprattla lite framför kameran för att bli av med lite kreativitet och överskottsenergi.

image258
Bjuder på en bild tagen i somras utav Andreas Stridsberg.

Kommentarer
Postat av: Sara

Sjuuuk snygg bild ANN!!!! Ursch jag blir rädd av att det är en vecka kvar till jul...

2007-12-17 @ 21:45:01
URL: http://sarakjellqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0