16/12-07

image256Jag fick ett mail idag ifrån en fotograf jag verkligen respekterar för hans arbete, han gav mig en del feedback på mina bilder som jag har lagt upp i min portfolio på MB, han sa att han tyckte att jag hade mängder med grymma bilder. Så jag vill bara säga tack till alla er fotografer som har hjälpt mig att bygga upp min portfolio.

Det verkar också som att jag får chans att jobba tillsammans med denna fotograf under nästa år, grymt glad, då detta är en fotograf jag länge velat jobba tillsammans med.

Dagen har varit ganska stillsam, små städat lite här hemma och satt upp den nya spegeln i hallen. Det blev riktigt fint, speciellt i kombination med de svarta ljusstakarna. Tokigt nöjd. Levande ljus är verkligen något jag inte klarar mig utan nu när det är mörkt större delar utav dygnet.

Jag började kika på första säsongen utav 24 idag också, ganska skönt att ha något att slötitta på. Bra avkoppling. Och den serien har ett högt underhållningsvärde också, iallafall i mina ögon. Det händer saker hela tiden. Sen gör det inget att det finns massor utav avsnitt så man vet att man garanterat har lite att kika på framöver.

Började slå in de första julklapparna idag, skrev en lista på allt det som ska inhandlas till julbordet och lyssnade på jultoner ifrån SR's webradio. Ja, idag tror jag att jag kände av lite julstämning. En vecka kvar tills jul nu gott folk, så vad har du gjort för att hamna i julstämning? Eller är du en sån person som inte uppskattar julen? Jag brukar alltid få jobba fram julstämningen, men i år så gick det lättare än vad det brukar. fast jag ser verkligen fram emot julafton, min mamma och mina yngre bröder dyker upp, samt sambons syster och hennes dotter. Senare på kvällen vet man aldrig hur många som kommer, det brukar alltid dyka upp ett par oanmälda, men det är lite charmen med julen. Vi har nedräkning här hemma tills tomten kommer, varje dag så kryssar vi av en ny dag i kalendern. Lille T håller räkningen med hjälp utav din chokladkalender. Snart så...

Kommentarer
Postat av: Tess @ Diva Lounge

sådana mail uppskattar man verkligen när det kommer från en bra fotograf från MB.

2007-12-17 @ 07:44:23
URL: http://divalounge.se
Postat av: Jacobheidi

Great site. Good info

2008-12-17 @ 19:52:52
URL: http://jacobheidi.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0