10/12-07

Godmorgon gott folk!
Nu sitter man här igen och är tillbaka i verkligheten, jag önskar helgen hade varit liiite längre, det hade jag inte dött utav. Vi kom hem ganska sent igårkväll så man är väl inte allt för pigg idag, men det funkar. Jag ska berätta lite mer om helgen sen och även ladda upp lite bilder, men jag måste säga att jag är förvånad över hur vackert Bratislava är.

Det är nu typ 2 veckor kvar till jul, och det är lucia på torsdag. Helt sanslöst va fort December har rasat förbi, glad att jag inte har så galet mycket julklappar kvar att köpa.

Eiik, nu blev det stressigt, jobba!

Kommentarer
Postat av: Christian

Väkommen hem tant! Hoppas ni har haft det bra hela helgen. Pix emotses naturligtvis!

2007-12-10 @ 10:47:59
Postat av: Trondmathilde

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2010-05-14 @ 07:32:36
URL: http://trondmathilde.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0