Bara 2

Packa sommarkläder och beställa vinterkläder, känns inte det lite väl tvetydigt? Men men, gjort är det iallafall, beställt nya byxor och jacka till T, bara att hoppas att han kan ha dem när vintern väl kommer.

   
Hittade vinterkläder tillmig själv också, men det känns som att jag får vänta med det ett tag... kommer att bli ruinerad om jag ska köpa allt på en gång. Hur kul jag än tycker att det är att shoppa så måste jag säga att det är riktigt värdelöst att köpa den här typen av kläder, online shopping is tha shit!

Har tvättat och hängt det sista nu också, känner mig riktigt hurtig... visst får man väl äta choklad nu? Har varit ett riktigt monster vad det gäller godis nu ett tag, riktigt härligt att äta en massa smarrigt godis. Jag tycker så sällan att sånt är riktigt gott, det kan vara så att jag föräter mig när jag väl sätter igång, men det behöver inte vara så...
image68

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Mina naglar växer som ogräs så gör inte så mkt om jag bryter något :) hihi.

2007-09-01 @ 20:21:06
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0