5 dagar kvar...

Jag har fått höra att jag visst är lite dålig på att uppdatera min blogg... jag förstår inte alls vad ni menar! :D Nåja, jag ska försöka bli lite bättre.

Har varit iväg på plåtning under helgen, tillsammans med William Saar och min all time favorite makeupartist Sarah Maria. Dock blev det inte alls lika vilt och galet som det brukar bli när hon är med, utan vi lyckades lägga band på oss, inga utsvävningar som innebar fjädrar, paljetter, gardinstänger eller badbollar. Har redan fått se lite utav bilderna, dom kommer att bli riktigt bra. Gillar när man jobbar med en fotograf som är snabb!

Jag har även fått se de första bilderna ifrån plåtningen jag gjorde i Vaxholm tillsammans med Christian Hollman och Emma Nolander, det ser inte alls lika kallt ut på bilderna som det faktiskt var. Heklt övertygad om att dom bilderna kommer att bli kanon, det blir alltid bra när det är Christian som är i farten.

Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag åker till Grekland, känns lite olustigt nu med alla bränder men jag får väl vara lite naiv och hoppas att det skulle gå ut en varning via UD om det vore nån aktisk fara. Thor är helt vild av tanken på att få flyga, han frågar varje dag om det är idag vi ska åka. Det ska bli så häääär härligt att få en vecka att bara mysa tillsammans, den lyxen har man inte riktigt haft sen man började jobba efter mamma ledigheten.

Verkar som att det blir en ny fototräff i Stockholm i slutet av September också, kan vara värd att åka på...

Kommentarer
Postat av: Abdulgunn

thank-you for the good and valuable information on your site

2010-04-28 @ 13:05:11
URL: http://abdulgunn.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0